Monday, November 4, 2013

Торта Маргаритки





Направих около стотина маргаритки от фондан. Те бяха първите ми цветчета, които с голямо удоволствие измайсторих. Тортата е кошница с маргаритки за рождения ден на една позната с името Маргарита :)) Специално за идеята ми си купих и огромно количество шоколадови пръчици от черен шоколад... Съпругът ми никак не хареса факта, че повече от половината останаха и си ги похапвахме. От една година се мъчим да влезем във форма, а новото ми хоби само разваля дисциплината...хахаха



За тортата отвътре се вдъхнових от любимия ми кулинарен сайт на Ирина Купенска. Искрено се възхищавам на нейните способности - http://sunshineskitchen.com/midnight-inspiration/
Продуктите умножих по две и получих много вкусна торта с диаметър 28см., която обаче много бързо се разтече... Вероятно заради готовите еклери в нея!!






2 comments:

  1. Една от най-любимите ми ! Страхотна е!

    ReplyDelete