Wednesday, November 6, 2013

Торта за baby shower

В Америка преди да се роди бебе се прави празненство за посрещането му. На масата присъстват невероятни лакомства, носят се много подаръци и се играят бебшки забавни игри от възрастните, които винаги предизвикват смях.
Откакто Дари се роди се заобградих с нови хора и както се досещате все с малки деца :)) Обичам запознанствата, новостите, различните и интересни характери. На 34 съм, а досега съм сменила поне 8 работи, живяла съм освен в София и тук, и в едно китно местенце в Англия. Пътувала съм и доста из Европа - Австрия, Италия, Испания, Чехия, Турция.Срещнала съм всякакви типове.. С мъжа ми обиколихме и някои интересни градове тук преди да се появи нашата госпожица! Приятно ми е когато има какво да науча от някой или някое място. Любознателна съм и рутината не ми е присъща. Разбира се не винаги и всичко ми допада, но като цяло съм положително настроена и отворена. 
Направих голямо отклонение и ви запознах малко с личността си, но повече няма да досаждам и се заемам да ви разкажа за тортата. Тя ми е първата поръчка от близка приятелка тук, която скоро очаква второто си дете. Фигурите са изработвани от мен една по една с много мерак и мисля, че се получи интересна комбинация. Тортата е двуетажна с 28см. диаметър на долния и 25см. на горния етаж. Блатовете са от блога Вкусно с Йоли ( една прекрасна жена според мен, блога й много ми е помогнал) , а крема е баварски.












4 comments:

  1. Страхотна!!

    ReplyDelete
  2. Много са хубави тортите ти, Ради. Браво

    ReplyDelete
  3. Радвам се, че ви харесват :)

    ReplyDelete
  4. Много оригинална торта! Браво!

    ReplyDelete