Friday, January 3, 2014

Веган вкусотии

Тази година започвам с надеждата и вярата за много здраве и късмет, както на семейството ми, така и за всички вас, мои сладки читатели. Нека ви е честита новата 2014 година. Предложенията ми са здравословни и много вкусни!! Повярвайте и опитайте.. Става много лесно и бързо.

Веган бонбони:




1/2ч.ч. готова паста от сушени фурми
1ч.ч сурово кашу
1/2 ч.ч. сурови орехи
2с.л. кокосово масло
1-2 ч.л. вода
1-2 л. смлян суров шам-фъстък

Всичко без шам фъстъка се слага във фууд процесор, смила се до получаването на тесто и се оформя на топчета. Накрая оваляйте в суровия шам-фъстък и сложете в хладилник за 1-2 часа.


Другото ми предложение е с много минимални разлики в продуктите. Веган мини торти. Адаптирано от Ginger cookies
Да ви е сладко!!! Една от моите заливки беше ягоди, а другата шоколад :))) От това количество на мен ми излязоха общо 4 мини торти с диаметър 9см.





2 comments:

  1. Ето това е..,здравословно и вкусно ;) Направих бонбоните-адски ефектни и вкусни, tx!!! Много здраве и положителни сладки емоции през 2014
    Дани

    ReplyDelete
  2. Рол,ще се правят,бравооооо

    ReplyDelete