Monday, February 3, 2014

Кекс СЪРЦЕ

В трескава подготовка за Свети Валентин или Трифон Зарезан… Аз лично предпочитам денят на сърцето с чаша вино. Дори и вносен този празник е зареден с приятни емоции… Началото на февруари е пълен с цветя, балони и всякакви сърца по размер, материал и аромат. Ръчно изработените подаръци за този ден са най-красиви, истински и носещи щастие. Любовта се носи и витае във всеки магазин, ресторант, по малките улички и базари. Ухае магнетично и заразно :)) В моята шекерджийница също ухае на ЛЮБОВ… Червена, истинска и много сладка:







420гр.брашно
380гр.захар
375мл.прясно мляко
125гр.краве масло
6 големи яйца
кората на 1 портокал
1 1/2 ч.л.бакпулвер
ванилия ром
червена сладкарска боя



Яйцата се разбиват със захарта до побеляване. Прибавят се млякото, ванилията, портокаловите кори, маслото, бакпулверът и накрая брашното. Разбърква се добре с тел. От тестото се отделя една трета и се боядисва с червената боя. Червеното тесто се разстила в плитка намазнена тава. Пече се на 180С за около 15 мин и след това се охлажда. От охладеният блат се изрязват сърца. Всички сърца се подреждат едно върху друго и се поставят хоризонтално във форма за кекс, дъното и стените, на която са намазнени. Върху тях се изсипва и останалото бяло тесто. Пече се отново на 180С за около 40 мин. или докато клечка забита в тестото излезе суха. Декорацията е по ваш избор. Аз избрах розите, които съпругът ми ми беше поднесъл предния ден :))
Животът е прекрасен…





.

6 comments:

  1. Страхотна идея и много вкусен кекс <3

    ReplyDelete
  2. Радвам се, че ти харесва, и никак не е труден за направа :)))

    ReplyDelete
  3. Страхотна идея, ще се пробвам да изненадам и аз мъжът ми
    Цвети

    ReplyDelete
  4. Благодаря :)) Дано му хареса!!

    ReplyDelete
  5. Любоввв:)))Рол, разкошен

    ReplyDelete