Friday, December 13, 2013

Торта Lalaloopsy

Вероятно ако попиташ малко момиченце "Кой е любимия ти цвят?" всеки втори отговор би бил - розов. Хич не го харесвам този цвят!! Но от както имам и аз малка бонбона, установих, че наистина много им отива на децата да са сладки, малки и розови. Затова пък отношението ми към куклата Барби няма да се промени. Не ми е симпатична. Когато реших да направя торта за пет годишната Кати и знаех, че обича принцеси, тръгнах по магазините да ги огледам. Еми… оказа се труден избор!!Все еднакви и блудкави… Сетих се за моята Лора. Родена съм в края на 70те. Куклите бяха лукс. Аз имах една и сестра ми една. Моята беше афро-американка… С много черна, лъскава коса и сладки бузки. На сестра ми беше мулатка… Много ги обичахме и им се радвахме. Майка ни учеше да им плетем пуловери, да им шием поли. Возихме ги в обърнати столове и аз им бях учителка. Обожавах да ги изпитвам и ако не си бяха научили им пишех двойки :)) Днес по рафтовете в магазините, въпреки че е пълно с кукли, разнообразие пак няма...Единствено дъха ми спря на Lalaloopsy - парцалена кукла с шантава коса и очи копчета. Реших, тя ще е върху тортата на Кати. Куклата е пластмасова. Нямах време за направата й от фондан.Всичко друго е ядливо. Ето как изглежда:








Тортата отвътре е вита портокалова с розови шоколадови копчета.








7 comments:

  1. Кати трябва да е голяма щастливка. Вълшебна торта.. И аз не харесвам комерсиалните и еднотипни кукли. Браво!!!

    ReplyDelete
  2. Винаги оригинална! Браво за избора на Лалалупси и за превъплащението и в сладкишче ;)

    ReplyDelete
  3. невероятна сии,браво,Рол

    ReplyDelete
  4. А рецептата каква е? Невероятно изглежда
    Дани

    ReplyDelete
  5. Тортата е малка, 15см диаметър и8,5 см височина. Тестото е като на вита шоколадова, а крема е с розови шоколадови копчета, маскрапоне, сметана и портокалов мармалад! ;)

    ReplyDelete
  6. Страхотна торта, живея във Вегас, може ли да поръчам от вас една?
    Деси

    ReplyDelete
  7. Благодаря ви, Деси :) Направата на торти ми е хоби и поръчки неприемам, но за специален повод съм винаги готова да ослужа :))

    ReplyDelete