Tuesday, April 1, 2014

Бисквитки

Всички обичаме децата. Щастлива съм когато и те са весели и щастливи. Обичам моята Дари да се радва, да е усмихната и да расте безгрижно. Искам да е заобградена от възпитани, умни, добри и весели деца. Искам най-вече да е здрава, а аз ще се постарая да й дам това, което зависи от мен. От сега виждам как и тя като мен(ами като кой друг) се забавлява сред хора, които й допадат и как плаче или се крие от онези, които не са й симпатични. Със сигурност е будно, любопитно, емоционално и чувствително дете, което обожавам да го радвам. За тази цел за нея и приятелчетата й направих шарени и вкусни бисквитки. Мястото, датата и купона е определен. Играчките са налице, а и за къде без лакомства…

Меденки
За сладките далматинци и кокалчета използвах рецепта от тук



Линцер сладки

По случай предстоящият великден избрах формички на зайче, пиленце, пеперудка и яйце. Рецептата тук


 Освен линцер сладките направих и бананови курабийки с тези формички от тук



Накрая от от линцеровото тесто отделих малко, сложих и какао, сода и бакпулвер. Добавих и маршмелоус,карамел, орехи, сурови какаови зърна, стафиди и кокос и получих ето тези невероятни бисквитки:



Беше истинско удоволствие за мен!!! Веселите и усмихнатите личица са моята награда :))



4 comments:

  1. Чудесни са
    Маги

    ReplyDelete
  2. Вече е време и за течен шоколад. Колко го обичате със сестре ти.
    Ще стане хубав, както го праваше Мимето.
    Опитай и Дари и Ники ще го харесат, а ти ще си спомниш за хладилника в къщи и нетърпението да го опиташ.

    ReplyDelete
  3. Това беше един от първите ми постове в блога. Виж тук http://tinapasticcera.blogspot.com/2013/11/blog-post_7.html

    ReplyDelete